برگزاری نشست چهره به چهره شهردار با شهروندان؛ رفع برخی مشکلات، نیازمند همکاری بین دستگاهی است

برگزاری نشست چهره به چهره شهردار با شهروندان؛ رفع برخی مشکلات، نیازمند همکاری بین دستگاهی است
برگزاری نشست چهره به چهره شهردار با شهروندان؛
رفع برخی مشکلات، نیازمند همکاری بین دستگاهی است
 
نشست چهره به چهره شهردار با شهروندان بوشهری با حضور معاونین و جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری برگزار شد.
در این نشست موارد مختلفی از جمله مسائل مربوط به حوزه شهرسازی، املاک، سرمایه‌گذاری، بافت فرسوده و تاریخی، آسفالت و زیرسازی معابر و کوچه‌ها مطرح و دستورات لازم از سوی شهردار بوشهر برای رفع این مشکلات در چارچوب قانون صادر شد.
 
شهردار بوشهر با تاکید بر اینکه سرعت‌بخشی به حل مسائل شهروندان باید سرلوحه کار همکاران شهرداری قرار گیرد، خطاب به تمامی مدیران توصیه کرد تا با رعایت کامل ضوابط قانونی، به‌صورت جدی در پی رفع نیازهای شهروندان و توسعه شهری باشند.
 
حسین حیدری با بررسی مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان تصریح کرد: رفع برخی از مسائل و موانع شهروندان در حوزه شهرسازی، تنها اختیار در اختیار شهرداری نبوده و نیازمند همراهی بین دستگاهی است و امیدواریم با ورود معاون محترم استاندار و همراهی اداره‌کل راه و شهرسازی، این مشکلات هرچه سریعتر برطرف شود. 
 
حیدری با بیان اینکه فرصت مدیران برای خدمتگزاری به مردم دائمی نیست، افزود: مدت زمان محدودی که در اختیار مدیران است باید در راستای رفع موانع و مشکلات مردم صرف شود. 
 
گفتنی است، این نشست با حضور معاونین و مدیران شهرداری فرصتی بود تا شهروندان به‌طور مستقیم با مدیریت شهری در تماس باشند و مشکلات خود را بدون واسطه مطرح کنند. شهرداری بوشهر به عنوان نهادی خدمتگزار، بر حل مشکلات شهروندان در چارچوب قانون تأکید دارد و همچنان در تلاش است تا با برنامه‌ریزی‌های جامع و دقیق، به بهبود کیفیت زندگی در بوشهر کمک کند.
۲۳ مهر ۱۴۰۳ ۰۹:۰۹
تعداد بازدید : ۵۲
کد خبر : ۴,۰۷۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

برای ارتباط با شهرداری :

پست الکترونیک روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بوشهرpr@bushehcity.ir

دفتر شهردار 33323329

شهرداری مرکزی :33337455

حراست : 33330817

نقشه