بازدید اعضای شورا و مسئولین شهرداری بوشهر از پروژه‌های فعال شهری

بازدید اعضای شورا و مسئولین شهرداری بوشهر از پروژه‌های فعال شهری
اعضای شورای شهر بوشهر به همراه معاون عمرانی و جمعی از مدیران شهرداری، در راستای نظارت بر پیشرفت پروژه‌های عمرانی، از چندین پروژه فعال در سطح شهر از جمله ساحل‌سازی حریم شصت متری حدفاصل پارک شغاب تا آبشیرین‌کن، ساحل‌سازی پارک مروارید، ایجاد پارک حاشیه‌ای بزرگراه امام علی (ع)، گذر مرکز تحقیقات، گذر خواجه‌ها و... بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که با هدف ارزیابی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و تسریع در روند اجرایی آن‌ها انجام شد، رئیس شورای شهر بوشهر تأکید ویژه‌ای بر لزوم تسریع در اتمام پروژه‌ها داشت و از مدیران مربوطه خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم، اقدامات مؤثری در جهت بهبود وضعیت پروژه‌ها انجام دهند.

معاون عمرانی شهرداری بوشهر نیز ضمن ابراز رضایت از پیشرفت مناسب پروژه‌ها، بر اهمیت تکمیل به‌موقع آن‌ها به‌منظور ارتقای کیفیت زندگی شهروندان تأکید کرد.

محمدحسن محمدی همچنین از تلاش‌های صورت گرفته توسط تیم‌های فنی و اجرایی شهرداری قدردانی کرد و اطمینان داد که تمامی تلاش‌ها برای رفع موانع و چالش‌های پیش رو به کار گرفته خواهد شد.

گفتنی است، این بازدید، فرصتی بود تا مسئولین مستقیماً با چالش‌ها و مسائل موجود در محل پروژه‌ها آشنا شوند و در جهت حل آن‌ها اقدامات لازم را برنامه‌ریزی نمایند.
۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۳۶
تعداد بازدید : ۶۱
کد خبر : ۳,۸۹۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

برای ارتباط با شهرداری :

پست الکترونیک روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بوشهرpr@bushehcity.ir

دفتر شهردار 33323329

شهرداری مرکزی :33337455

حراست : 33330817

نقشه