نشست هم اندیشی حسین حیدری شهردار بندر بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

نشست هم اندیشی حسین حیدری شهردار بندر بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر، حسین حیدری در این نشست اظهار کرد: حضرت آیت الله صفایی بوشهری با داشتن نگاهی عالمانه و مدبرانه ظرفیتی ارزشمند برای موفقیت مدیریت شهری  هستند.
وی بیان کرد: بوشهر در بخش‌های مختلف یک سری کاستی‌ها و کمبودهایی دارد که با افق نگاه ارزشمند حضرت آیت الله صفایی بوشهری می‌توان برای جبران بخشی از این کاستی‌ها برنامه ریزی اساسی و مدون داشت.
حیدری ادامه داد: شهرداری بندر بوشهر با تمام توان برای خدمت جهادی و صادقانه به شهروندان پای کار آمده و برای جلب رضایت شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی گفت: در همین مدت کوتاه اقدامات ارزشمندی در سطح شهر بوشهر صورت گرفته است که بزودی شهروندان این تغییرات را لمس خواهند کرد.
وی گفت:  پروژه‌های نیمه تمام با روند مناسبی فرایند اجرا آنها از سرگرفته شده که مهم‌ترین آن تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی است.
حیدری عنوان کرد: در ارتباط با کوچه‌های خاکی نیز برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته تا شرایط برای آسفالت آنها در سال جاری محقق شود.
۸ آذر ۱۴۰۰ ۰۷:۳۷
تعداد بازدید : ۵۸۲
کد خبر : ۲,۷۶۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

برای ارتباط با شهرداری :

پست الکترونیک روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بوشهرpr@bushehcity.ir

دفتر شهردار 33323329

شهرداری مرکزی :33337455

حراست : 33330817

نقشه