مسابقات بسکتبال سه نفره در ساحل بوشهر به پایان رسید

مسابقات بسکتبال سه نفره در ساحل بوشهر به پایان رسید


به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر :ساحل زیبای بندر بوشهر (سامانه فرهنگی پارک شورا) طی روزهای گذشته میزبان برگزاری مسابقات جذاب بسکتبال سه نفره قهرمانی باشگاه‌های استان بوشهر بود که به مدت دو روز، شور و نشاط و هیجان خاصی در میان ورزش‌دوستان و ورزشکاران بسکتبالیست بوشهری ایجاد کرده بود. 
در حاشیه روز پایانی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و متولی برگزاری این مسابقات، ضمن تقدیر و تشکر از عوامل، همکاران و هیات بسکتبال استان بوشهر به منظور همکاری در برگزاری مسابقات جذاب بسکتبال سه نفره گفت: طی یکی دو سال اخیر و به علت شیوع ویروس کرونا، متاسفانه امکان برگزاری مراسم با حضور گسترده شهروندان امکان‌پذیر نبوده و با توجه به گرمی هوا، برگزاری برخی برنامه‌ها در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم دشوار است. با این حال، با تلاش بی‌وقفه مسوولان برگزاری، مسابقات بسکتبال سه نفره بوشهر آنقدر جذاب بود که با استقبال قابل توجه ورزشکاران و ورزش‌دوستان همراه شد.
مسعود غلامزاده‌فرد با اشاره به تلاش عوامل برگزاری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات در فضای آزاد، توزیع ماسک، انجام پروتکل‌های بهداشتی قبل از ورود بازیکنان به زمین بازی و... از جمله تدابیری بود که برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا صورت گرفت.
وی در پایان تاکید کرد: برگزاری مسابقات ورزشی میان محله‌ای نظیر والیبال ساحلی، فوتبال خیابانی (گل کوچک) و... از جمله برنامه‌های این سازمان برای ایجاد شور و نشاط در محلات است که به‌زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.
رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر نیز در خصوص برگزاری این مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۱۳تیم در پارک شورا برگزار شد و در پایان دو تیم پرواز بوشهر و کامبوجا (کنگان) به فینال مسابقات راه پیدا کردند که تیم پرواز مقام اول را کسب کرد.
رضا رضازاده با بیان اینکه این مسابقات با حضور بسکتبالیست‌هایی از سراسر استان برگزار شد، یادآور شد: قبل از مسابقه فینال مسابقات نمایشی اسلم دانک با حضور ۵ بازیکن برگزار شد که امین عبدی با بیشترین امتیاز مقام اول را کسب کرد.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۲۲ تیر ۱۴۰۰ ۰۷:۵۵
تعداد بازدید : ۲,۳۳۱
کد خبر : ۲,۶۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

برای ارتباط با شهرداری :

پست الکترونیک روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بوشهرpr@bushehcity.ir

دفتر شهردار 33323329

شهرداری مرکزی :33337455

حراست : 33330817

نقشه