تست چرخ و فلک بوشهر با موفقیت انجام شد/افتتاح پروژه پس از دریافت پروانه بهره‌برداری

تست چرخ و فلک بوشهر با موفقیت انجام شد/افتتاح پروژه پس از دریافت پروانه بهره‌برداری

شهردار بندر بوشهر گفت: تست موفقیت چرخ و فلک این شهر با موفقیت انجام شده و پس از انجام مراحل نهایی و دریافت پروانه بهره‌برداری در آینده نزدیک رسماً افتتاح خواهد شد.

به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر :حسین صالحیان در تشریح این خبر اظهار داشت: چهار الکتروموتور چرخ و فلک نصب و تست هر کدام از آنها به صورت مجزا و با موفقیت کامل انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه هر کدام از الکتروموتورها به تنهایی قادر به چرخاندن چرخ  فلک هستند، بیان کرد: در مرحله بعد اعوجاج‌گیری، لکه‌گیری و نورپردازی چرخ و فلک انجام و در نهایت نیز نسبت به دریافت مجوز بهره‌برداری استاندارد اقدام خواهد شد.
صالحیان ادامه داد: گرفتن مجوز بهره‌برداری چرخ و فلک شامل فرایندی پیچیده است چراکه باید انواع و اقسام بارگذاری‌ها بر روی چرخ و فلک انجام شود چراکه ایمنی و استاندارد آن حائز اهمیتی ویژه‌ای است.
وی افزود: بارگذاری بر روی چرخ و فلک حتی مقداری بیش از مقدار مرحله بهره‌برداری است تا اطمینان کامل از ایمن بودن آن حاصل شود.
صالحیان ادامه داد: در این راستا از تلاش‌های مجموعه شورای اسلامی شهر بوشهر برای سرعت گرفتن روند اجرا پروژه و نزدیک شدن به مرحله افتتاح رسمی قدردانی می‌شود.
وی گفت: این چرخ و فلک همچنین به عنوان یکی از چرخ و فلک‌های بزرگ کشور می‌تواند المانی برای بوشهر و همچنین فرصتی برای جذب گردشگر باشد.
صالحیان بیان کرد: این پروژه همچنین با قرارگرفتن در نوار ساحلی و در محدوده فضای سبز پارک شغاب ایجاد کننده منظره‌ای زیبا و چشم‌نواز در جنوب شهر بوشهر است.

۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۵۴
تعداد بازدید : ۱,۷۴۶
کد خبر : ۲,۵۹۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

برای ارتباط با شهرداری :

پست الکترونیک روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بوشهرpr@bushehcity.ir

دفتر شهردار 33323329

شهرداری مرکزی :33337455

حراست : 33330817

نقشه