شهردار بندر بوشهر ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را به همه هم وطنان عزیز به ویژه شهروندان فهیم بوشهری تبریک و تهنیت گفتند.

شهردار بندر بوشهر  ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را به همه هم وطنان عزیز به ویژه شهروندان فهیم بوشهری تبریک و تهنیت گفتند.
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر مهندس حسین صالحیان شهردار بندر بوشهر در پیامی ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را به همه هموطنان عزیز به ویژه شهروندان فهیم بوشهری تبریک و تهنیت گفت.

 متن پیام به این شهر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 ۱۲ فروردین روزی است که مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران با انتخاب آگاهانه خود مهر تأیید بر  نظام جمهوری اسلامی گذاشته ؛ نظامی که مبتنی بر استقلال ٬ آزادی وجمهوری اسلامی می باشد و وابسته به هیچ قدرتی نبوده و برای حفظ ارزش‌های اسلامی ٬ انقلابی و مردمی تلاش می کند.

در این روز جمهوری اسلامی ایران با رای حداکثری ملت انقلابی ٬ آگاه و همیشه در صحنه به رهبری معمار بزرگ انقلاب امام خمینی (ره)  مهر تأیید گرفت و در یک رفراندوم باشکوه و بی نظیر در دوازدهم فروردین 58 با رأی قاطع آری به این نظام، جمهوری اسلامی را در ایران مستقر و تثبیت کردند و آزادی ٬ استقلال ٬ سربلندی و عزت را برای ایران سرافراز به ارمغان آوردند .

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن 12 فروردین روز جمهوری اسلامی و روز حماسه آفرینی پر شور و آگاهانه ملت بزرگ ایران در سایه رهبری معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و رهبری مقام معظم رهبری مدظله العالی، به هم میهنان عزیز بویژه مردم انقلابی بوشهر تلاش می نمایم در سالی که به فرموده  مقام معظم  رهبری سال تولید ٬ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته است  در مسیر شکوفایی و توسعه اقتصادی ایران اسلامی گام برداشته و  در راستای تحقق اهداف متعالی انقلاب حرکت کنیم.

حسین صالحیان
شهردار بندر بوشهر
۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ۱۱:۵۶
تعداد بازدید : ۶۵۷
کد خبر : ۲,۴۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

برای ارتباط با شهرداری :

پست الکترونیک روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بوشهرpr@bushehcity.ir

دفتر شهردار 33323329

شهرداری مرکزی :33337455

حراست : 33330817

نقشه