زیبا سازی فضای سبز در راستای ایجاد چشم انداز زیبا درمعابر و گذرگاهها توسط سازمان سیما ،منظروفضای سبز شهری در حال اجرا است.

زیبا سازی  فضای سبز در راستای ایجاد چشم انداز زیبا درمعابر و گذرگاهها توسط سازمان سیما ،منظروفضای سبز شهری در حال اجرا است.
 

عبدالمجید ضیاء کارشناس سازمان در خصوص توسعه مناظر زیبا وجوان سازی بلوارها،معابر،میادین گفت: در روزهای گذشته نیروهای خدوم ا قدام به تسطیح  آماده سازی کلیه طرح گلهای قدیمی و ایجاد و توسعه طرح های جدید  از بستر خاک و زیبا سازی در شهر  نمودند.

وی خاطرنشان کرد،اهداف اجرای این طرح استفاده بهینه از ضایعات هرس ، سنگها ومواد بلااستفاده در محیط،ایجاد خلاقیت در المانهای شهری ، ایجاد طرحهای خشک ،حذف مناظر نامنظم و بدمنظره، صرفه جویی در آبیاری ،پاکسازی و استفاده درست از محیط زیست و... می باشد و سازمان با تمامی پرسنل و با قوت تمام چندین طرح را به اتمام رسانده که می توان به قسمت های از ان اشاره کرد

1️⃣ ساخت و ایجاد طرح گل به صورت طبقاتی با سنگ 
2️⃣ ساخت و ایجاد طرح گل با چوبهای ضایعات هرس
3️⃣ قرار دادن سنگهای ،۱۵۰,تا 2۰۰کیلو و رنگ آمیزی آنها 
4️⃣ ایجاد سنگ نگاره وقراردادن مجسمه حشرات بزرگ و رنگ آمیزی سنگها

وی افزود:در طراحی و ایجاد فضای سبز همانگونه که چمن نقش مهمی را در بستره فضای سبزایفا می کند و همانند ایجاد زمینه مناسب در یک تابلوی نقاشی است، سنگ، شن، مالچ، خورده چوب و شاخ و برگ گیاهان و هرگونه موادی که  قابل تغییر ماهییت عینی باشد میتواند زمینه های مناسبی جهت پوشش بستر گیاهی و زیبا سازی محیط های شهری باشد.

پویایی و شادابی شهر و شهروندان، وابسته به گسترش و زیبایی فضای سبز است و با توجه به اهمیت این موضوع شاخص اصلی شهر سالم و با نشاط، گستردگی، توسعه و زیبایی فضای سبز در آن شهر است.

 

گزارش تصویری

گزارش تصویری


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۵۴
تعداد بازدید : ۸۶۸
کد خبر : ۲,۴۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

برای ارتباط با شهرداری :

پست الکترونیک روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بوشهرpr@bushehcity.ir

دفتر شهردار 33323329

شهرداری مرکزی :33337455

حراست : 33330817

نقشه