فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بندر بوشهر در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت و تعزیت گفت.

فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بندر بوشهر در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت و تعزیت گفت.
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر فردین خورشیدیان سرپرست شهرداری بندر بوشهر در پیامی سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزده خرداد را تسلیت و تعزیت گفت.
متن  پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم خرداد سالروز عروج ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است . بزرگ مردی که با تکیه بر نیروی ایمان و قدرت الهی و با صداقت گفتار و قداست و شجاعت ستودنی اش همچون نهضت سرخ عاشورای حسینی در مقابل ظلم و ستم ایستاد . شخصیت علمی و عملی امام  همچون چراغ هدایتی بود که به ما بینش و قدرت نقد و جسارت در برابر ستم بخشید ، نگاه  زهد گرایانه و تلاش های ایشان باعث روشنگری و انتخاب راه درست از نادرست شد. بی شک مجاهدت ها ، مقاومت ها و فداکاری های امام راحل با پشتوانه ای از فریضه های دینی و الهی و با پشتیبانی  مردم غیور ایران بود که کشتی انقلاب شکوهمند اسلامی را به ساحل امن ثبات رساند و آن را به یک انقلاب جهانی تبدیل کرد.

پانزده خرداد ۱۳۴۲ نیز یادآور قیام و حماسه ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) در مبارزه علیه ظلم و ستم و دفاع از آزادیخواهی و ارزش های ناب اسلامی بود. قیام پانزده خرداد نقطه عطفی در تاریخ مبارزات ملت مسلمان ایران بوده و سرآغازی جهت نهضت مقدس اسلامی محسوب می شود . و اینک ملت غیور ایران با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب اسلامی ، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری ( مدظلله العالی ) در جهت اعتلای نطام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی  ایران عزیز اسلامی ، بیش از پیش گام بر می دارند.

اینجانب سالروز  رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین شهادت یاران ایشان در قیام خونین پانزده خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران، بخصوص مردم متدیّن و انقلابی بندر بوشهر، تسلیت و تعزیت عرض نموده و  عزّت و سرافراز ی میهن عزیرمان را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی از خداند متعال مسئلت می نمایم.

فردین خورشیدیان
سرپرست شهرداری بندر بوشهر
۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۲۰
تعداد بازدید : ۱,۴۷۶
کد خبر : ۱,۹۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

برای ارتباط با شهرداری :

پست الکترونیک روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بوشهرpr@bushehcity.ir

دفتر شهردار 33323329

شهرداری مرکزی :33337455

حراست : 33330817

نقشه