با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تدابیر بهداشتی؛ مراسم سوگواری ارتحال حضرت امام(ره) برگزار می‌شود

با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تدابیر بهداشتی؛ مراسم سوگواری ارتحال حضرت امام(ره) برگزار می‌شود
با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و تدابیر بهداشتی؛
مراسم سوگواری ارتحال حضرت امام(ره) برگزار می‌شود  نشست امکان‌سنجی برگزاری مراسم سوگواری رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) در محل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزش شهرداری بندر بوشهر برگزار شد.
در این نشست که با حضور رئیس و معاونین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، مقرر شد تا در صورت تائید ستاد کرونای استان بوشهر، مراسم سوگواری رحلت حضرت امام خمینی (ره) با حفظ تدابیر بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در یکی از مساجد بوشهر برگزار شود.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در این نشست با بیان اینکه سازمان فرهنگی شهرداری این آمادگی را دارد که به‌مناسبت فرارسیدن 14 و 15 خردادماه، بیلبوردها و سازه‌های شهری را در اختیار ادارات و سازمان‌های دولتی قرار دهد تا در این ایام پیام‌های فرهنگی خود را منتشر کنند، تصریح کرد: سازمان فرهنگی شهرداری همواره در آئین‌های ملی، مذهبی و... وظیفه فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی را بر عهده گرفته است با این حال، با توجه به اینکه این مناسبات متعلق به نهاد یا ارگان خاصی نبوده و مشارکت عموم مردم و سازمان‌های دولتی را می‌طلبد، انتظار می‌رود که سایر ادارات و سازمان‌ها نیز در حد توان خود برای فرهنگسازی و اطلاع‌رسانی هرچه بیشتر در خصوص مناسبات به مجموعه شهرداری کمک کنند.
احمد بارگاهی با اشاره به اینکه این روزها تجمع غیرایمن سبب انتشار بیشتر ویروس کرونا می‌شود، افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر به‌منظور پیشگیری از شیوع این ویروس در بین عزاداران، در ورودی‌های این مراسم اقدام به توزیع رایگان ماسک و مواد ضدعفونی خواهد کرد، ضمن اینکه با هماهنگی و حضور کادر درمانی در ورودی‌های این مراسم با استفاده از تب‌سنج و سایر اقدامات پزشکی، از ورود بیماران با علائم ویروس کرونا پیشگیری خواهد شد.
گفتنی است این مراسم که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار می‌شود شامل بخش‌هایی نظیر سخنرانی، مداحی، اجرای گروه تواشیح، شروه‌خوانی و... خواهد بود که از سوی صدا و سیمای بوشهر نیز به‌صورت زنده پوشش تصویری داده خواهد شد. بنابراین شهروندان عزیزی که نمی‌توانند در این مراسم حضور پیدا کنند می‌توانند این مراسم را به‌صورت زنده از شبکه استانی بوشهر دنبال کنند.
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ۰۹:۰۹
تعداد بازدید : ۱,۵۲۲
کد خبر : ۱,۹۸۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

برای ارتباط با شهرداری :

پست الکترونیک روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بوشهرpr@bushehcity.ir

دفتر شهردار 33323329

شهرداری مرکزی :33337455

حراست : 33330817

نقشه