با اقدام سازمان فرهنگی شهرداری در راستای مبارزه با کرونا؛ شناسایی، جذب و ساماندهی متکدیان در بوشهر انجام شد

 
این روزها ورود ویروس ناخوانده کرونا به کشور، همه فعالیت‌ها را تحت تاثیر خود قرار داده است تا جایی که عادت‌ها و رفتارها، مراودات، کسب‌وکارها و... را دگرگون کرده است. در همین راستا، وظیفه مسوولان نیز برای کنترل این بیماری سنگین‌تر شده و فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی جای خود را به ترویج آموزه‌های پیشگیرانه بهداشتی و فعالیت‌های مبارزانه در راستای کنترل شیوع این بیماری داده است.
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر هم در این راستا با لغو فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی خود همزمان با سایر ارگان‌ها برای کنترل این بیماری وارد گود شده است. در همین زمینه، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در آخرین اقدام، فرآیند شناسایی، جذب و ساماندهی متکدیان و کودکان کار را برای کنترل شیوع این ویروس در دستور کار قرار داده است.
رئیس سازمان فرهنگی شهرداری  افزود: این کودکان علاوه بر مشکلات بهداشتی، از نظر سلامت بدنی و روحی هم با توجه به عدم استراحت کافی و تغذیه مناسب دچار مشکلاتی بوده‌اند زیرا با توجه به شرایطشان در مواجهه با استرس‌ها و فشارهای روانی آسیب‌پذیر هستند.
احمد بارگاهی با تاکید بر اینکه در جلسه‌ای با حضور «مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری» و ریاست بهزیستی شهرستان بوشهر مقرر شد تا نسبت به شناسایی، جذب و ساماندهی افراد بی‌خانمان، کودکان کار و متکدیان اقدام شود.
به‌گفته بارگاهی، اقدام به شناسایی جذب و ساماندهی این افراد از روز سه شنبه مورخ ۶ اسفندماه سال گذشته عملیاتی شده و تا به امروز ادامه دارد.
وی در پایان با تاکید بر نقش پررنگ همکاری‌های مردمی در پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس، یادآور شد: از کلیه همشهریان گرانقدر تقاضا داریم از پرداخت کمک‌های مالی به خصوص وجه نقد به کودکان خودداری نموده و در صورت مشاهده کودک کار و یا متکدی در هر کجای شهر، با شماره تلفن گویای ۱۳۷ حوزه خدمات شهری تماس حاصل نمایند تا بلافاصله همکاران ما در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر نسبت به ساماندهی این متکدیان اقدام نمایند.
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ ۲۱:۱۹
تعداد بازدید : ۹۳۲
کد خبر : ۱,۸۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

برای ارتباط با شهرداری :

پست الکترونیک روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بوشهرpr@bushehcity.ir

دفتر شهردار 33323329

شهرداری مرکزی :33337455

حراست : 33330817

نقشه