شهردار بندر بوشهر: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ترددهای جاده ای و جلوگیری از ایجاد اجتماعات در معابر و فضاهای شهری بهترین راه جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا می باشد.

شهردار بندر بوشهر: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کاهش ترددهای جاده ای و جلوگیری از ایجاد اجتماعات در معابر و فضاهای شهری بهترین راه جلوگیری از شیوع و انتشار ویروس کرونا می باشد.
سید نورالدین امیری شهردار بندر بوشهر در گفتگو با برنامه «یه خونه یه دریا» از شبکه استانی سیمای مرکز بوشهر ضمن تجلیل از خدمات پاکبانان شهرداری بندر بوشهر که همگام با پزشکان و پرستاران به صورت شبانه روز مشغول ضدعفونی اماکن ٬ معابر و تجهیزات شهری بوده و در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار دارند و سعی می کنند محیط های شهری را برای شهروندان سالم نگه دارند و همچنین تجلیل از شهروندانی که به کمپین «درخانه بمانیم»پیوستند و همکاری خوبی با مدیریت شهری داشته اند عنوان نمودند یکی از مهمترین راههای  شکست ویروس کرونا اجرای طرح «فاصله‌گذاری اجتماعی» می‌باشد که دستورالعمل آن توسط دولت و وزارت کشور ابلاغ گردیده است و شهرداری بندر بوشهر به عنوان مجری طرح در کمیته‌های فرهنگی ٬ حمل و نقل ٬ فضاهای شهری ٬ بوستان ها  ٬ پارک های ساحلی و تفرجگاه های  شهر بوشهر می باشد.
بر این اساس سیاست فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا در میان مردم عادی اتخاذ شده است .
به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر دکتر امیری در بخشی دیگر از گزارش کار خود اعلام نمود شهرداری بوشهر ضمن اینکه امکانات بهداشت فردی و عمومی نیروهای خود بالاخص پاکبانان و کارگران فضای سبز را در نظر گرفته تلاش نموده نسبت به تهیه و اهداء ماسک و دستکش های یکبار مصرف و مواد ضدعفونی بین شهروندان و اقشار مختلف جامعه اقدام نماید و از آن جمله می‌توان به آماده‌سازی تعداد ۱۰۰۰ ماسک و دستکش یکبار مصرف و سیصد  ژل ضدعفونی برای اهداء به زندانیان اشاره نمود .
شهردار بندر بوشهر در ادامه عنوان نمودند ساماندهی کودکان کار با همکاری اداره بهزیستی شهرستان بوشهر جهت مصون ماندن این کودکان از  ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد‌.
امیری  با اشاره به اینکه فاصله گذاری اجتماعی یک مصوبه ملی است گفتند ضرورت اجرای این طرح مکمل فعالیت‌های پیشگیرانه در مقابله با بیماری کرونا بوده که با هم افزایی بخش‌های مختلف به  نتیجه می‌رسد .
شهرداری بوشهر در همین راستا با تعطیلی و محدود کردن سرویس های خطوط اتوبوسرانی درون شهری غیرضروری و همچنین قطع ارتباط سرویس های  جاده‌ای و بین شهری با هماهنگی اداره پایانه ها و جلوگیری از تجمعات اجتماعی در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها و محدود کردن ورود و خروج به آرامستان و تعطیلی بوستان ها و پارک ها و خاموشی روشنایی های ساحلی سعی کرده که با اقدامات سختگیرانه تری فاصله‌گذاری اجتماعی را اجرا نماید.

 


گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری
گزارش تصویری

۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ۱۴:۲۱
تعداد بازدید : ۱,۰۲۲
کد خبر : ۱,۸۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

برای ارتباط با شهرداری :

پست الکترونیک روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بوشهرpr@bushehcity.ir

دفتر شهردار 33323329

شهرداری مرکزی :33337455

حراست : 33330817

نقشه