برگزاری نشست هماهنگی جشنواره ملی «باب‌الهدی» در بوشهر

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر
نشست هماهنگی جشنواره ملی باب الهدی صبح روز یکشنبه (۱۷ آذر) با حضور شورای فهما در ساختمان مرکزی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر برگزار شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در این نشست با اشاره به اینکه فراخوان شرکت در این جشنواره از اول دی ماه سال جاری اعلام شده اظهار داشت: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره ملی می بایست در حوزه سرود در رابطه با امام هادی(ع) تولید محتوا داشته باشند.
علیرضا پولاد، هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی نسل جوان جامعه و بچه های مسجد با مولفه های بارز زندگی امام هادی(ع) و سیره اهلبیت دانست و اشاره کرد: شناسایی افراد مستعد در حوزه سرود و نیز تربیت گروه های سرود در کانون های مساجد از جمله دیگر اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.
وی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره 18 اسفند ماه سال جاری همزمان با سالروزه تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد می باشد، ادامه داد: در روز اختتامیه جشنواره گروهی که مقام اول جشنواره را کسب نموده به اجرای سرود خود خواهد پرداخت و به گروه های اول تا هشتم و همچنین یک نفر به عنوان تکخوان برتر جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.
همچنین دکتر احمد بارگاهی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر در این نشست اظهار داشت: در ابتدای انقلاب نظام جمهوری اسلامی و همچنین دوران دفاع مقدس این سرود‌های انقلابی و مذهبی بودند که به جوانان برای مبارزه با رژیم طاغوت و همچنین دفاع در برابر تهاجم دشمن انگیزه می‌دادند.
به گزارش خبرگزاری شبستان، وی با تاکید بر اهمیت بالای برگزاری این جشنوار در سطح ملی خاطرنشان کرد: در این جشنواره افراد و گروه هایی معرفی می شوند که با ظرفیت‌ها و استعدادهای بالایی که در حوزه سرود دارند یقینا می‌توانند در بخش ملی و گاها بین‌المللی افتخارآفرین باشند.

باب الهدی
باب الهدی
باب الهدی

۱۸ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۲۴
سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر |
تعداد بازدید : ۱,۳۱۶
کد خبر : ۱,۶۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

برای ارتباط با شهرداری :

پست الکترونیک روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بوشهرpr@bushehcity.ir

دفتر شهردار 33323329

شهرداری مرکزی :33337455

حراست : 33330817

نقشه