بازدید شبانه شهردار از تأسیسات شهری

بازدید شبانه شهردار از تأسیسات شهری
سیدنورالدین امیری شهردار به اتفاق مهدی عالی پور سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری و احسان زمانی مدیر اداره تاسیسات و برق شهرداری بندر بوشهر از نقاط مختلف در سطح شهر بازدید کردند.
 
به گزارش واحد خبر و رسانه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بندر بوشهر ، سیدنورالدین امیری شهردار به اتفاق مهدی عالی پور سرپرست معاونت اجرایی و خدمات شهری و احسان زمانی مدیر اداره تاسیسات و برق شهرداری بندر بوشهر از نقاط مختلف در سطح شهر بازدید کردند. 
در این بازدید شبانه با توجه به اهمیت و لزوم تامین روشنایی پارک ها و معابر سطح شهر و ضرورت تامین روشنایی مطلوب در پارک ها و اماکن عمومی  و در راستای  حفظ امنیت شهروندان ، عملیات اصلاح و رفع مشکل روشنایی پارک ها و معابر سطح شهر بر اساس نیاز و اولویت در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
همچنین نصب وسایل بازی کودکان و وسایل تندرستی در پارکهای سطح شهر و استانداردهای لازم مورد بررسی قرار گرفت. 
در ادامه این بازدید شهردار بوشهر عنوان نمود: نصب وسایل و تجهیزات تندرستی و وسایل بازی کودکان در پارکها اقدامی در جهت ارتقای سلامت شهروندان و ایجاد فضاهای سالم ورزشی و تفریحی است و در واقع این گونه اقدامات سبب می‌شود شهروندان علاوه بر استفاده از فضاهای سبز و پارکها، به ورزش و فعالیت‌های جسمی نیز بپردازند. وی هدف از این اقدامات را زیباسازی منظر و چشم انداز شهری در شب، تامین و حفظ امنیت شهروندان و خدمات رسانی مطلوب به آنها عنوان کرد.
همچنین به منظور هدایت و دفع آب‌های سطحی به ویژه در ایام بارندگی ، بازدیدی از تقاطع غیرهمسطح آزادی بعمل آمد تا با توجه به  آب گرفتگی این محل به ویژه  در فصول بارندگی و با تاکید بر وظیفه مهم خدمت‌رسانی شهرداری در رفع این گونه معضلات ، تمهیدات لازم در خصوص طراحی و اجرای کانال جهت انتقال آبهای سطحی پیش بینی شود. 
بدیهی است در جریان این بازدید از پارک دانشجو، پارک شغاب، تقاطع غیرهمسطح آزادی، خیابان عاشوری و خیابان صلح آباد شهر بوشهر بازدید بعمل آمد.


بازدید شبانه شهردار از تأسیسات شهری
بازدید شبانه شهردار از تأسیسات شهری
بازدید شبانه شهردار از تأسیسات شهری
۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۴:۴۷
تعداد بازدید : ۲,۱۳۶
کد خبر : ۱,۵۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تمـاس با مـا

برای ارتباط با شهرداری :

پست الکترونیک روابط عمومی و اموربین الملل شهرداری بوشهرpr@bushehcity.ir

دفتر شهردار 33323329

شهرداری مرکزی :33337455

حراست : 33330817

نقشه